måndag 2 september 2013

Rikard Wolff - "Jag dödade Mufasa!"!

På konsert med underbara Rikard Wolff! Än en gång levererade du precis vad jag önskade! Är så otroligt inspirerad och upplyft efter föreställningen igår. Han har en så otrolig närvaro, levererar tankar och funderingar om livet, ensamhet, kärlek... så naket och avskalat att jag aldrig känner mig ensam i funderingarna. Världens bästa medicin! All denna känsla blandad med ett stänk av humor - "Jag dödade Mufasa"... vem känner inte igen den repliken i Lejonkungen!!! =)

Rikard Wolff, som slog genom som skådespelare i Änglagård och senast utnämnd av Frankrikes president, Francois Hollande, till riddare av franska nationella orden Hederslegionen.

Läste under sommaren hans självbiografi  RikiTikiTavi som verkligen är värd att läsa! I den finns även CD:n med underbara låtar som t.ex. Pojken på månen och Jag borde ha varnat dig. Har du inte lyssnat på Rikard Wolff tidigare föreslår jag att du tar och myser till det ordentligt och laddar Spotify med Rikard Wolff - Lyssna på texterna och dröm dig bort!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar